Pagini

vineri, 16 ianuarie 2015

Romania TV. Din seria jurnalism si pentru ca Spirul Haret.

Romania TV. Din seria jurnalism si pentru ca Spirul Haret.
Eu când caut amuzament, trebuie doar să dau un mic refresh în NewsFeed. Atât. Iar în câteva secunde întru într-o lume complet pararelă. O lume în care fiecare se desparte cu fiecare, asteroizii atacă planeta la fiecare 35 de secunde, iar atentatele de terorism în Papua pentru un litru de ulei sunt la ordinea zilei. Mă rog. Dau un refresh şi îmi sare în ochi un videoclip postat de Connect-r. Nu se află printre artiştii mei preferaţi, însă nu este nici de rahat. Mă-nţelegi? Să revenim. 



Connect-r postează un video în care fică-sa rupe câteva vorbe în faţa camerei. Nimic rău. Chiar drăgălaş. Ce ştire credeţi că publică jurnaliştii de la România TV? 


"INEVITABILUL S-A PRODUS! Connect-R şi Misha se despart! http://TotkulabaMadeskurk.ro". 


Romania TV. Din seria jurnalism si pentru ca Spirul Haret.
Şi mai dă şi un share la videoclipul postat de Connect-r. Uneori rămân fără cuvinte. Nu mă gândeam că mă mai poate surprinde ceva în ziua de azi, dar uite că România TV o ia ca pe o provocare. Ăştia de unde pulpa calului recrutează jurnalişti? Cum scapă unu de la Şpriţu' Haret, cum pac! Ofertă! Te angajăm la RomâniaTV

Topic: Vasilan Mihai şi-a deschis un nou blog în care îşi bate pulpa de proşti. 

Cum scrie o publicaţie decentă: Un blogger atentează la Securitatea Naţională. Mai e şi din Severin. 

România TV: Un hacker ajutat de către Google, a spart codurile platformei Blogger pentru a recupera parola pentru Eric Schmidt. Avem video!

Jurnalism pe pulpa mea. Problema este că majoritatea persoanelor în vârstă bagă botu' la orice ştire publicată de România TV sau WowBiz. Numa' moşii îşi fac griji că pe data de 19 Ianuarie vor muri din cauza unui cataclism. 

România TV: Un blogger din Severin hărţuieşte bătrâni pe stradă! Poliţia Română este pe fir (ghimpat)! Avem video! Bloggerul este suspect de terorism, iar din câte ştim, preferă bătrâne de peste 90 de ani pentru fantezii sexuale! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu