Pagini

duminică, 11 ianuarie 2015

Oferte online pentru naivi. Operator PC.

operator PC
Niciodată, dar niciodată, să nu iei sfaturi sau lecţii de viaţă/succes de la şomeri sau curvari. Pur şi simplu este o lecţie de viaţă care de multe ori m-a ajutat să ocolesc mulţi proşti. În timp ce refreshuiam NewsFeed-ul, dau peste o ofertă foarte interesantă. Se caută un operator PC pentru a posta anunţuri. Deja totul sună dubios. Angajezi pe cineva care să-ţi posteze anunţuri (publicitare, presupun), iar pentru asta ai nevoie de un curs? În primul rând, nu există un curs pentru a posta anunţuri online. În cel mai credibil caz, poţi opta pentru un curs de operator PC pe care tu ţi-l plăteşti. Şi nu, nu este gratuit.



În al doilea rând, după ce faci cursul, firma fantomă de alături va veni cu nişte condiţii, iar dacă eşti de acord cu legislaţia în vigoare, poţi face lejer puşcărie fără să ai nevoie de vreun laptop/PC sau de vreo conexiune la internet. Să zicem că eşti în continuare botanist şi chiar crezi în această ofertă. Să continuăm, zic. Eu nu aş apela niciodată la serviciile unei firme care are mail de la Yahoo Mail, for obvious reasons. Mă rog, poate totuşi nu au avut timp pentru un Gmail sau pentru un mail custom. Îmi iau faţa de naiv şi trimit un email către don'şoara patron. Mi-a răspuns în halul următor:


operator PC

Dacă tot cauţi un operator PC, presupun că ştie şi el ce este ăla PDF, în pancreasul meu. În timp ce mă gândeam dacă să descarc sau nu documentul, îmi tot treceau prin minte nişte scenarii apocaliptice. Mă şi gândeam, stai să vezi că până la urmă ăştia caută stripper într-un club de swingeri prin Pipera. Sau dacă tot s-a vorbit de piramide, poate urma să fiu înrolat într-o societate secretă. Îmi fac curaj şi descarc fişierul, care începe aşa...

operator PC

M-am simţit ca şi cum aş fi intrat pe un server de Trivia sau Conquiztador. Nu am putut să-l citesc pe tot. Puteam simţi IQ-ul cum scade treptat. Şi aşa este puţine IQ, de unde să tot scadă? 

PS: Pentru aventurierii care doresc totuşi să citească toată oferta, îi invit să clickuiască haici şi să descarce documentul. Like a boss! 

Un comentariu:

  1. Astfel de afaceri strica piata pentru altele care intr-adevar merg. si eu sunt bombardat cu astfel de afaceri insa orice padure are si uscaturi si cele reale vor trece peste bruiajul creat de astfel de anunturi!!!!

    RăspundețiȘtergere