Pagini

joi, 8 ianuarie 2015

"Ei sunt bloggarii cei mari!" - Serios?

Blogger mare si blogger mic
"Vai, dar el are hosting, are domeniu, e de n-şpe ani în domeniu! El este un blogger mare!". Serios? Mă apucă durerea de jaja când îi mai aud pe unii că se laudă că au devenit în sfârşit "a-listeri". Băi, în blogosferă nu există blogger mare sau blogger mic. Unii mai mănâncă şi rahat, iar realitatea este cu totul alta. Recent am purtat o discuţie cu un jmen de jmen din blogsofera românească şi din câte am observat pe saitul lui, se tot lega de ăştia care au blogul pe Blogger sau Wordpress. Fie că ai blogul de câteva secunde, fie că-l ai de câţiva ani, ambele pot fi la acelaşi nivel. Să-ţi dau un mic exemplu. Compară blogul meu cu cel de mai jos. No offence.



Blogger mare si blogger mic

Înţelegi ce vreau să zic? Urări de Sf. Ştefan, calendarul zilei, iar dacă aprofundezi pagina 3, găseşti un articol cu "Top anti-virusi". Parcă ai naviga WowBiz. Hosting şi domeniu îşi poate lua oricine, însă dacă doreşti să produci conţinut de calitate îţi mai trebuie şi cap. 

Hai că am ieşit! Vine sesiunea şi încă nu ştiu la ce telenovele culturale (adult 18+) să mă mai uit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu